کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

کوتاهی مو کیارشی

1392/8/4 15:38
نویسنده : مامانی
885 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان قلب

اگه بدونی چقدر ناناز شدی مژه شدی هلوی پوست کنده نیشخند خوردنی بغل خوشگل ماچ اوبا مای کوچک خیال باطل بیا و ببین لبخند

دیگه روز پنج شنبه یعنی روز عید غدیر خم من دیگه صبرم تموم شد و داخل حمام چند تا روزنامه پهن کردم و مدادرنگی و مازیکی که برات خریده بودم با چند تا ورق سفید اوردم و بابات هم صدا کردم و اومد تورو با اون سرگرم کرد منم مشغول کوتاه کردن فرهای موهات شدم یعنی وقتی موهاتو کوتاه کردم دیگه هیچ پیچی توی موهات نبود و شدی خوشگل مامان و یه کم شبیه او...بامای خودمون شدی ، اون فرمانروای کل دنیاست تو هم معنی اسمت بهش نزدیکه فرمانروای تابناک یا پادشاه عادل دیگه بعضی اوقات صدات می کنم اوباما کوچولونیشخندزبان

آخی چقدر ناز شدی عزیز دل مامان ، دست خودم درد نکنه که خوشگلت کردم بعد از شما هم نوبت بابایی شد و موهای اونم کوتاه کردم عینک

مبارکت باشه پسر گلم

موهاتو نگه داشتم تا بذارم تو دفتر خاطراتت اولین موی کوتاه شده کیارشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)