کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

گرفتن اشیاء و خوردنشون

1391/6/26 18:18
نویسنده : مامانی
228 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز یک هفته ای از گرفتن چیزهای مختلف با اون دستای کوچولوت نگذشته که دیروز دیدم وقتی عروسک و یا هر چیزی و مقابلت می گیرم تمایل داری به سمت دهنت ببری ، خیلی برام جالب بود منتظر این حرکتت بودم و وقتی دیروز دیدم خیلی ذوق کردم ، دیروز که بابایی اومده بود من تورو روی تخت خودمون شیر دادم و تو بعد از خوردن از خوشی و سرحالی زیاد در حال آواز خوندن بودی ، دور دهانتو با دستمال کاغذی پاک کردم و تورو وسط تخت تنها گذاشتم و رفتم یه سر به آشپزخونه بزنم ، دوباره برگشتم تا بهت یه سری بزنم دیدم اون دستمال که پایین پات بود و برداشتی و داری می خوریشخوشمزه آخ منم سریع اونو از دستت گرفتم و تو بهم می خندیدی ...فدات بشم الهی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)