کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

روزمرگی

1391/6/26 18:17
نویسنده : مامانی
244 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا خوابت خیلی کم شده بعد از ظهرها فقط یک ساعت در دو مرحله می خوابی ، در واقع 2 ساعت بیدار ، نیم ساعت خوابخواب خنثی شبا هم با چه برنامه ای می خوابی بیشتر اوقات تا ساعت 1/30 بیداری و من تورو روی پاهام میذارم تا بخوابی اینقدر خسته میشم که خودم همونجا کج و کوله بیهوش میشم روی تخت آخ

یه چیز دیگه اینکه اگه بغل بابات باشی و من نگات می کنم و بهت لبخند می زنم تو هم با لبخند بهم جواب میدی  این کارت برام خیلی خیلییییییییییییییییییییی شیرینه دوست دارم قورتت بدمخوشمزه

یا وقتی صبحا یا همون ظهرها سیر از خواب بیدار بشی یه لبخند خوشگل و پــــــــــــــهن بهم میزنی که دیگه نگوخوشمزهقلب

الانم گرفتی خوابیدی و نزدیک به بیدار شدنته خوشگلم منم برم میوه هارو از توی آب در بیارمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)