کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

بغل کردن هدفدار کیارش مامان

1391/8/15 12:34
نویسنده : مامانی
433 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان ...کیارشم چند روزی میشه وقتی بهت میگم بیا بغلم خیلی هدفدار و مشخص اغوشتو برام باز می کنی و من هم کلی ذوق می کنم ......قربونت بشم جوجوی مامان

البته قبلا هم آغوشتو باز می کردی ولی کاملا مشخص نبود که برای اومدن به بغل این کارو می کنی یا همینطوری داری برای خودت دست و پا می زنی

عشق مامان الان برات کارتون گذاشتم و تو داری نگاه می کنی و کمی نق می زنی که بهت توجه کنم ودوباره ساکت میشی

به خاله اکی سفارش دادم وقتی رفته قشم برات کاپشن بخره و یه بلوز ناز نازی و یه آویز روی تخت و یه سری 5 تایی ظرف سفالی زنبوری نصیبت شده دست خاله ای درد نکنه ....مبارکت باشه عزیزم

راستی مامانی از وقتی دستام تاول زد خیلی بیشتر در برابرت احساس مسوولیت می کنم چرا؟ چون تو پسر نازم هیچ دردی و متحمل نشی درسته این درد و من کشیدم ولی طاقت کشیدن درد تورو ندارم .......ایشالله که همیشه فرشته های روی دوشت محافظ تو باشند عزیزکم

اینم یه خاطره از حس بیشتر مراقبتعینک

دیروز که رفته بودیم خونه خاله اکی تورو گذاشتم روی تخت 1 نفره و خاله ات صدام زد تا ببینم حرارت آب برای شستشوی پاهای خوشگلت مناسبه منم سریع رفتم و برگشتم که بهو تورو دیدم که خیلی سریع معلق زده بودی و سر خورده بودی و به کناره تخت گیر کرده بودی استرسنگرانیعنی در عرض 10 ثانیه ....تو کمی ترسیده بودی و گریه کردی و خواستی دوباره معلق بزنی که سریع گرفتمت

کیارشم ...مامانی .....ازت معذرت میخوام ناراحت قول میدم دیگه اینکارو نکنم و  تو این موقعیت های حساس تنهات نذارم حتی 10 ثانیه لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)