کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

من و تو در حمام

1391/10/12 21:25
نویسنده : مامانی
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه جوجه ای مامان امروز برای اولین بار من و تو تنهایی با هم رفتیم حمام چه کیفی هم داشت و تو برای خودت با اون نهنگ پلاستیکی بازی می کردی تا من خودمو شستم و بعدشم نوبت تو کوچولو رسید و حسابی شستمت و تو همش می خواستی آب و که از دوش می اومد بگیری ولی نمی تونستیزبان

الانم داری نق می زنی و خودتو به من و لپ تاپ می رسونی تا بهت توجه کنم با اینکه بابایی پیشته و یه کم که بهت توجه می کنم زودی می خندی و دوست داری باهات بازی کنم منم همین کارو می کنمماچ

قربون اون صدای بلبلی ات بشم مامانی خیلی خوشگل در میاریشقلب

امروز رفتیم آرایشگاه خاله اکرم تو اونجا کمی خوابیدی و بازی کردی بعد هم رفتیم بازار من برات یه اسباب بازی ماشین که دور خودش می چرخه خریدم با یه دونه کاسه که تهش به صندلی غذات می چسبه و تکون نمی خوره تا تو هی دست می زنی نیفته خیلی ارزون خریدم همش 3000 تومن ؛ هفته پیش به دونه کاسه خریدم فکر کردم همین کارو می کنه ولی اوردمش خونه دیدم 360 درجه می چرخه حالا اون چند 16000 تومنمتفکر

رفتم برات کفش بگیرم قیمت قبلی که 20 تومن یود شده 40 تومن هیپنوتیزم چه خبرههههههههههههه

فعلا برات نگرفتم گفتم به کم فکر کنم بعد بگیرمابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
12 دی 91 14:48
به به به چه خوش گذشته به مامانی و نی نی. وسایل جدیدش هم مبارک باشه. به نطرم بهتره کفشش رو هم بگیری آخه آدم هر دفعه میره خرید کلی سورپرایز میشه هی همه چی دو برابر میشه چراشو فقط خدا میدونه

جای باشاری هم پیش کیارش سبز بود
ممنونم خاله جوون
دقیقا همینطوره ....آخه کفش بچه چقدر مگه چرم مصرف می کنه که هم قیمت کفش ادم بزرگاست
باید همین کارو بکنم ولی به دور از چشم بابایی