کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

نشستن گل پسرم

1391/10/16 21:59
نویسنده : مامانی
693 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی مامان بالاخره تو 7 ماه و 25 روزگیت تونستی 5 دقیقه بدون کمک من بشینی بغل

خیلییییییییییییییی خوشحال بودم و چشم انتظار البته می نشستی ولی من باید حتما مراقبت بودم چون زودی کمرت لق میزد و می افتادیچشمک

حالا دیگه برای خودت می تونی راحت بشینی و دنیارو به صورت نشسته هم تجریه کنی

فدات بشم دیشب هم بالاخره تلاشت و کردی و خودتو بهم رسوندی و کشوندی و با زانوهای خوشگلت اومدی روی شکمم که دراز کشیده بودم این حرکتت هم جدید بود قبلا اینکارو می کردی ولی موفق نمیشدی

امروز من و تو دوباره با هم رفتیم حمام و نیم ساعت اب بازی کردی

حدود 5 روزه بهت زرده تخم مرغ میدم خداروشکر می خوری امروز هم برات پوره سیب زمینی درست کردم و بهت دادم فردا هم ایشالله پوره هویچ برات درست می کنم همه رو بخور تا تپلی و نااااااااااااز بشی عشق من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
22 دی 91 6:27
مبارکه مبارکه مبارکه. تا چشم رو هم بزاری دسته گلت وامیسته و راه میفته همه خونه رو برات میچرخه. ببوسش
فدات شم لطف داری همینطوره عزیزم....یاشار گلی و ماچش کن