کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

سومین مروارید

1391/11/30 16:27
نویسنده : مامانی
304 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جون امروز وقتی از خواب بلند شدی یه کم باهات مثل همیشه تو رختخواب بازی کردم و بعد بردمت و شستمت و گذاشتمت رو کنسول تا پمپرزتو  و بپوشم  و باهات بازی می کردم تا بتونم پمپرزتو بپوشم و همینطور که می خندوندمت یهو چشم به مرواریدت افتاد که کنار دندون پاینت در اومده بود وای خدا خیلی تعجب کردم آخه منتظر بودم دندون بالات در بیاد ولی پایینی دراومد حالا فهمیدم که چرا دیشب اینقدر از خواب بلند میشدی و بیقرار بودی

قربونت بشم خوشگل مامان مبارکت باشه عزیزمقلب تو 9ماه و 7 روزگیت سومین دندونت دراومد کیارشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
30 بهمن 91 22:25
خیلی خیلی مبارک باشه. پسرمون حسابی بزرگ شده دیگه. ببوسش یه عالمه. خانومی گمونم شاید بسته اومده باشه ولی ما اکثراً خونه نیستیم. حسابی افتادی تو زحمت عزیزم. به خدا راضی نیستم. شما یه پیگیری کن اگه بسته تو تهران باشه و برگشت نخورده باشه از شماره بارنامه روی برگه پستی ما بریم از اداره پست بسته رو تحویل بگبریم. بازم شرمنده به خدا. خیلی تو زحمت افتادی

ممنونم نسترن جون .لطف داری عزیزم
مثل اینکه بسته برگشته به اینجا یعنی شهر خودمون ...دوباره می فرستیم عزیزم