کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

مروارید نهم

1392/3/22 18:00
نویسنده : مامانی
236 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جونم دیروز متوجه شدم دندون های آسیاب بالایی که اندازه نخود ورم کرده بود بالاخره یکیش سر زد مبارکت باشه عزیزم می دونم چه دردی کشیدی عزیزم اخه خیلی بی اشتها شدی و شاید در روز یه وعده غذا می خوری و اصلا میل نداری دل شکسته...مامانی قبل از اینکه این دندونت در بیاد هر دو طرف لثه هات اندازه نخود ورم کرده بود و تازه بعد چند روز دیدم کبود هم شد نگران شدم و دوباره دیدم فرداش سمت راستیه هم کبود شده بود اینگار قرار بود یه دندون پوسیده از لثه ات دربیادنیشخند من و بابایی بردیمت دکتر و دکتر گفت چیز مهمی نیست و کبودیش به خاطر اینه که شاید چیز سفتی و به لثه اش فشار داده و باید این مراحل طی بشه و حتی از داخل بدن هم التهاب داره برای همین کم اشتها شده ، قربون اون لپات بشم که حسابی آب شده هر کی می بینتت می گه چقدر لاغر شده اخه گل من چقدر زود داری لاغر میشیناراحت

خیلی دوست دارم کوچولوی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
22 خرداد 92 22:32
جون دلم عزیز خاله. دندون جدیدت مبارک ایشالا واسه بقیه اش درد نکشی عزیزم. خانومی یاشار هم خیلی بد غذا شده و لاغر شده .لی لثه هاش متورم نیست. شاید اونم داره دندون در میاره! بچه ها زود لاغر میشن ولی وزن گرفتنشون سخته از قبل از عید که یاشار سر مریضیش لاغر شد دیگه وزنش برنگشت. ایشلا پسر خوشگل شما زودی بر میگرده سر وزن خودش و خوب خوب غذا میخوره


ممنون خاله نسترن جووووووون مهربون

الهی بگردم یاشاری هم بد غذا شده چه بد معلوم نیست این طفلی ها چه دردی و تحمل می کنند

اره واقعا خیلی بده که بعد از این همه تلاش ما برای خوردن غذا و اینکه وزن بگیرند بخاطر دندون شون همه زحمات مون اینگار بر باد میره