کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

مروارید های هفتم و هشتم

1392/3/22 18:00
نویسنده : مامانی
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق شیرینم

3 روز پیش یعنی 5 خرداد 92 دو تا از دندونهای خوشگلت اومدند بیرون و خیال مامانی راحت شد این دندونا حدود یکماهی میشه خودشونو نشون دادند و سر لثه ات سفید بود و من هر روز منتظر دراومدنشون بودم و دیدم نه اینا به این زودیا نمیخوان دربیان و دیگه هر روز بررسی نمی کردم تا اینکه اون روز دیدم اینگار سفیدتر شده دست زدم دیدم آره تیزیشونو روی دستم حس می کنم و هر دوشون با هم زدند بیرون ...الهی شکر از دو تا درد خلاص شدی و حالا دیشب داشتم پمپرزتو عوض می کردم و تو هم در حال بهانه گیری و گریه سر دادن بودی که دیدم دو تا از دندان های آسیاب بالایی که با دندان نیش هم دو تا دندون فاصله دارند خیلی متورمند و اینگار سرشون سفید بود خیلی راستش ناراحت شدم وقتی اون تورم و دیدم و احساس کردم داره دردم میاد نمی دونم تو چطور تحمل می کنی عزیز دل مادر الهی دورت بگردم . حالا نمی دونم اینا کی سر بزنند

مرواریدات مبارک عشق کوچولوی خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان یاشار
8 خرداد 92 16:26
مبارک باشه عزیز دل خاله. ایشالا اینای دیگه اصلاً درد نداشته باشن آقا کوچولو

مرسی خاله نسترن جون ...انشالله شما دعا کن مادر مهربون ...داداش یاشاری و ببوس
شاپرک
18 خرداد 92 19:24
مبارک باشه مرواریدات عزیزم
برامون عکس جدیدشو بذار

ممنون خاله جون شاپرک ...انشالله