کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

مروارید دهم

1392/3/28 17:29
نویسنده : مامانی
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمزه مامان دیروز متوجه شدم همون دندونی که اندازه نخود ورم کرده بود هم ورمش خوابیده هم اینکه از یه گوشش دندونت سر زده خیلی خوشحال شدم خداقل دیگه ورم نداره ولی میدونم همچنان درد می کشی مخصوصا اینکه از گوشه دهانت  به خاطر فشاری که این دندونات بهت میاره آب می ریزه درست مثل زمانیکه کوچولو بودی و من برات به خاطر ابریزش دهانت پیش بند می بستم یادش بخیر یعنی به این زودی بزرگ شدی و من اینارو به عنوان خاطره میگم باورم نمیشهناراحت

این دندونت آسیابه و تا بخواد هر 4 قسمتش بیاد بیرون کمی طول می کشه و تو همچنان باید باهاش کنار بیای و دردش و تحمل کنی الهی بگردم کیارشمدل شکسته

راستی کوچولو بالاخره برات موتور کوچولو خریدیم و تو باهاش کیف می کنی و سوارش میشی هنوز هیلی بلد نیستی ازش استفاده کنی و من کمکت می کنم و هولت میدم

همچنان دور خونه و برای خودت متر میکنیقلب و برای خودت می چرخی و همینطور ایستاده تو هر دو تا دستت چیزی برمیداری و راه میری

تازگی ها از علاقه ات به موتور کم شده و به جاش عااااااشق فرمون ماشین شدی طوریکه بعضی اوقات رو صندلیت بند نمیشی و همش گریه می کنی یعنی منو دربیار برم فرمونو بگیرم!!!!!!!!!!! اونم چی بابایی در حال رانندگیه ، اصلا تو ماشین اروم بند نمیشی تا خودم رانندگی کنم با هم دوتایی بریم و دور بزنیم افسوس راستش کلا اروم و قرار نداری و توی کتابی خوندم اینگار همیشه دل درد داری مثل زمان نوزادیتچشمک

دوباره رختخوابمو کنارت پهن کردم آخه خیلی میرم و میام و بعضی اوقات همینطور کج و کوله پیشت می خوابیدم چیزی ازم نمی موند برای همین دوباره پهنش کردمخمیازه

خاله اکی تو خیلی دوست داری چون چند بار سوار موتورت کرد تو هم عاشق موتور تا میگم خاله زنگ زده بریم در و باز کنیم اول یه ذوق خیلی بلند و خوشگل می کنی و بعد می گی دررررررررررر بغل

بین ماشین های روز دنیا یعنی و بوگاتی و پورشه و بقیه ماشینها تو فقط دو تا ماشین چوبی مدل قدیمی داری که فقط به اونا توجه می کنی و اونا ارجحندخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)