کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

دست زدن کیارشی

1391/12/6 11:21
نویسنده : مامانی
289 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش مامان از 2 روز پیش  می بینم خیلی راحت دو تا کف دستاتو به هم می رسونی و دست می زنی اینقدر خودت این کارو دوست داری که حتی وقتی نشستی و کاری هم نداری خودت برای خودت دست می زنی حتی صبحا که از خواب بلند میشی هنوز چشاتو وا نکردی ولی داری دست می زنی

الهی من قربونت بشمماچ

دیروز داشتم ناهار می کشیدم و تو ،بغل بابایی بودی و بهونه منو می گرفتی منم بعد از تمام شدن کارم اومدم بغلت کردم و بهت گفتم چیه آقا کیارش کنجکاو شدی که مامانی داره چیکار می کنه برای همین گریه می کردی نگاه کن داشتم از تو قابلمه برنج می کشیدم ولی قابلمه داغه نباید دست بزنی خطرناکه و تو بلافاصله تا شنیدی دست بزنی شروع کردی به دست زدن نیشخندخنده

یا اینکه داشتیم دیشب دکتر  copy  می دیدیم که ایشون هم گفت دست بزنید برای این کوچولوها و تو شروع کردی به دست زدنبغل

حتی وقتی می خوای بای بای کنی هم دست می زنی و خلاصه دستاتو تکون میدیچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
8 اسفند 91 10:45
نازی عاشق دست زدن و بای بای کردن نی نی کوچولوهام. با اون دستای کوچولوشون. یاشار که هر زقت میخواد دلمو ببره دست میزنه. از قول من ببوسش راستی الان برات آدرس مامانم رو خصوصی میزارم خانومی

منم همینطور واقعا قورت دادنی میشن...قربون یاشار گلییییییییی....ممنونم لطف داری نسترن جون.