کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

راه رفتن کیارشی

1391/12/9 0:59
نویسنده : مامانی
257 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل شیطونکم امروز کنار مبل نشسته بودیم و تو هم خودتو از روی مبل می خواستی بکشی پایین کمکت کردم واومدی کنار میز مبل و همونجا ایستادی و دستت به دستمال کاغذی نمی رسید دیدم خودت لبه های میز دو دستی گرفتی و راه رفتی و خودتو به دستمال رسوندی و یک برگ گرفتی و شروع به خوردن کردی و منم به دنبالت که نخور کیااااااااااااااااااااااااااااااااارش

قربون اون قدم های کوچولوت بشم کیارش شیرینمقلب کی بشه تو توی خونه بدو بدو کنی

راستی کیارش 2 روز پیش تو روی 2 زانوت نشسته بودی و کنار گلدون و در حال خوردن آویزهای آویزونش بودی که پر از اکلیل بود منم اومدم پیشت و در حال جمع کردن آویزها بودم که یهو زانو های کوچولوت لق می زنه و تو با سر میری تو گلدون و نوک دماغ و سرت کمی قرمز میشند و به شدت دردت اومد و گریه کردی و منم سریع برات یخ گذاشتم و کالامین زدم و بهت شیر دادم آروم شدی خداروشکر دردی نداشتی و ورم هم نکرد ولی روی دماغت خراش برداشت و قرمز شد دنیا روی سرم خراب شد و سرم درد گرفت اصلا دوست نداشتم شاهد چنین چیزی باشم خیلی غصه خوردم و حالا بعد 2 روز خدا روشکر زخم ها در حال محو شدن هستند ایشالله هیچوقت دیگه چیزی نشی خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
15 اسفند 91 18:44
الهی دورت بگردم من. خدا رو شکر که چیزیت نشد. راه رفتنت مبارک باشه خاله جون. یه عالمه خانوم گل خیلی خجالتمون داده بودین که. امروز خونه مامان بودم که بسته به دستم رسید. واقعاً شرمندمون کرده بودین. دست گلت درد نکنه خیلی باسلیقه انتخاب کرده بودی و حتماً تو ایام عید یاشار بلوز خوشگلش رو میپوشه. من رو هم کلی شرمنده کرده بودی به خدا، اصلاً راضی به این همه زحمت نبودم خانومی. مرسی از نان و حلوای خیلی خیلی خوشمزه . من که عاشق این نون شدم. اگه مسیرم اونوری بیفته یه روزی حتماً میدونم باید دنبال چی بگردم. بازم خیلی خیلی ممنون از این همه محبت

قربون محبتت عزیزم .یه بوس هم از طرف کیارشی برای شما خاله ی مهربون.
قابل شما رو نداشت عزیزم ...به پای محبت و زحمتی که شما برام کشیدی نمی رسه و خیلی هم کوچک بود . به بزرگواری خودتون ببخشید.
خیلی خوشحالم که از نون خوشتون اومده آخه خیلی دودول بودم که نکنه به مزاجتون نباشه ...خودم هم اولین بار خوردم خیلی دوست داشتم ...ایشالله یه روز برنامه بریزید اینجا در خدمتتون باشیم خوشحال میشیم از پذیرایی شما....