کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

پسرکم وارد 11 ماهگی شدی

1391/12/27 17:13
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کیارش جونم دیگه داری برای خودت حسابی مرد میشی ، 9 ماه از زندگی زمینی تو پشت سر گذاشتی به همون اندازه که توی رحمم بودی و حالا در کنارمی بغل خیلی دوست دارم کوچولوی عزیزم و امیدوارم درباره 90 سالگیت اینجا بنویسمنیشخندچشمکقلباز خود راضیزبانمژهماچ اگه تا اون موقع  من و این تکنولوژی سرپا باشیم ....این ماه نباید مرکز بهداشت میرفتیم آخه روند رشدی تو نیمه دوم زندگیت کمی کندتره و من خودم توی خونه قد و دورسرت و اندازه گرفتم که فرقی با ماه قبل نداشت ولی نمی دونم چرا کلاهت کوچیک شده و وقتی از روی تختت بلند میشی سرت می خوره به بالای تخت این یعنی رشد کردی ولی نمی دونم چرا متر این و نشون نداد شاید من اشتباه اندازه گرفتم ولی دوبار این کارو کردم حالا بگذریم مامان قربون قد و بالات بره ولی وزنت 400 گرم افزایش داشته یعنی 9 و 800 گرم شدی قلب فقط 2 ماه تا یکسالگیت مونده و من باورم نمیشه که تو به این زودی بزرگ شدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)