کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

مروارید چهارم

1391/12/19 11:09
نویسنده : مامانی
233 بازدید
اشتراک گذاری

الهی دورت بگردم مااااااااااااااادر

مروارید چهارمت هم دراومده ، نمی دونم چه حسیه که اینقدر با دیدن دندونات ذوق زده میشم قلب هر چی هست یه حس نابه یه حسی که فقط من که مادرتم با تمام وجود حسش می کنم مرسی که هستی واین حس نابه لمسش می کنمماچ چقدر حس نوشتمزبان

دیشب داشتم باهات بازی می کردم و زیر بغلتو گرفته بودم و کمی به سمت بالا می بردمت و تو هم دهنتو باز می کردی که چشمم یهو خورد به لثه بالایی یه چیز سفیدی اینگار معلوم بود چند بار همینطور باهات بازی کردم و با دقت بیشتر فهمیدم اشتباه نکردم و دندون بالایی سمت راستت در اومده ، وای خیلی ذوق کردم و بابات که کنارم ایستاده بود و صداش کردم و هی فرستادمت بالا تا بابایی هم ببینه ولی نتونست بالاخره بغلت کردم و لبت و بالا کشیدم و بابایی تونست ببینه ، هر دومون ذوووووووق کردیم ، اتفاقا امروز اینقدر آب دهن ریخته بودی که من دو بار پیش بندتو اینقدر خیس شده بود عوض کردم ولی دیگه به در اومدن دنونت و این سوپرایز فکر نکرده بودم ، قربونت بشم عشق مامان الات چهارتا دندون داری دو تاش تو 5/5 ماهگیت دراومد و دوتاش هم تو 9 ماهگیت . این یکی هم تو 9ماه و 25 روزگیت دراومده.

3 تا پایین ، 2 تا بالا ، راستش فکر نمی کردم اینطوری دربیاد همیشه فکر می کردم اول 2 تا پایین بعدشم 2 تا بالا ولی اینگار اصول و قاعده ای نیست هر کدوم که دوست داشته باشند زودتر خودشونو نشون میدند ...

کیارش شیرینم چند روزیه سرما خوردی بردمت دکتر و گفت تا 5 روز حتی تو حیاط هم نباید بری و دو هوا نشی تا زودتر خوب بشی ، بازم دارم بهت دارو میدم و تو ناراحتی البته چرک خشک کن و نمیدم چون دلم نمیخواد بدنت به اینا عادت کنه ، سیستم دفاعی بدنت تنبل میشه ساکت هیس صداشو در نیار

مامانی چند روزی میشه اینجا هوا گرم شده و من دیگه لباسای آستین بلند برات نمی پوشم بلکه آستین کوتاه و حلقه ای و چون دیگه شلوار نمی پوشی زانو بند هم برات میذارم تا وقتی 4 دست و پا میری زانوهات قرمز نشندمژه

راستی مامان از وقتی هوا گرم شده کمی پنکه و روشن می کنم و تو خیلی بهش توجه می کنی و اون دستای کوچولوتو می بری بالا و می خوای بگیریشعینک و این اولین باری بود که من می دیدم دستاتو بالا می بری چون هر دفعه دستاتو به سمت بالا میبردم مقاومت می کردی و شاید موقع بازی اجازه میدادی خلاصه این کارت هم برام تازگی داشتبغل

امیدوارم تا شیرین کاری بعدیتو بنویسم تو خوب خوب بشی عزیز دل مامان

دوست دارم کوچولووووووووووووووووماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
19 اسفند 91 16:56
به به به مبارک باشه خاله جون دورت بگردم که سرما خوردی ایشالا زودی خوب میشی و دیگه هیچوقت مریض نشی عزیزم. خوش به حالتون که هوا گرم شده خانومی. اینجا دوباره هوا سرد شده
ممنونم نسزسین جوووووووووون .....خدا نکنه خاله نسرینی ....انشالله ...
آره اینجا دیگه باید کم کم کولرها و بزنیم