کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

چهار دست و پا رفتن گل پسر مامان

1391/11/12 18:44
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از 1 ماه تلاش و روی زانو ایستادن و دو قدم رفتن و دوباره سینه خیز شدن امروز 1 متر 4 دست و پا اومدی سمت من خیلی ذوق زده شدم و دلم می خواست قورتت بدم و این در حالیه که از دیروز برای اولین بار تب کردی و سرما خوردی با اینکه حال و حوصله ندارم ولی این کارت شادی و توی دلم ریخت ....

دیشب بردیمت دکتر برات تب بر نوشت و گفت از دیروز سرما خوردی و امروز که بردمت حموم بیشتر تاثیر گذاشت و خودش و نشون داد ....تنت داغ شده بود و یه کم بی حال بودی خوشگل مامان در تمام طول راه رفتن به دکتر که همیشه باید با یه چیزی سرگرمت کنم بغل من بودی مثل کوالا به من چسبیده بودی و اروم بودی نبینمت اینجوری عزیزم ....ساعت 5 صبح دوباره تبت بالا رفت من تب بر بهت دادم و بعد بیدار موندم تا خیالم راحت شه تبت پایین اومد که خداروشکر اومد در طول روز بازم بی حال و بی رمق بودی و نق میزدی الانم گرفتی خوابیدی امیدوارم دوباره همون کیارش شیطون بلای مامان بشی

خدایا امیدوارم همه کودکان مریض سلامتی اشونو زودتر به دست بیارند کیارش مامان هم زودی خوب بشه

مرسی خدای مهربونم کیارشم و در پناه خودت نگه دار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فتانه
12 بهمن 91 23:40
تبریک میگم عزیزم...پیش ما هم بیاین
ممنونم خانمی ....ادرستو لطفا دوباره بذار اخه باز نمیشه

مامان یاشار
14 بهمن 91 22:32
ایشالا که زود زود خوب میشه دسته گلت خانومی. در ضمن تولد شما هم با تاخیر مبارک
ایشالله نسترن جون....مرسی از محبتت [بوسه]