کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

مروارید پنجم

1391/12/27 17:30
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلی مامان امروز که از خواب بلند شدی بردمت دستشویی حسابی شستمت و خوشگلت کردم و بعد موقع پمپرز پوشیدنت دقت کردم و دیدم دندون بالایی سمت راستت خیلی کوچولو بیرون زده و تو تا ظهر نق میزدی و به زحمت بسیاری ناهار درست کردم و همش می خواستی بغلت کنم و یک لحظه آروم نمیشدی وای اگه بدونی چقدر فشار عصبی بهم وارد شد ، بعد که به زور و زار کارمو کردم و دیگه پیشت نشستم و تو کم کم آروم شدی و برای خودت بازی می کردی و منم کتاب می خوندم و موقع شیر خوردن هی منو گاز می گرفتی منم می گفتم کیارش نکن و تو به قهقهه بهم می خندیدی ابله  خلاصه برای این دندونت چه بلاها سر ما و خودت که نمیاری وروجکم

این مرواریدت هم توی 10 ماه و 4 روزگیت در اومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
28 اسفند 91 15:30
ما ما گفتنت مبارک. دندون جدید مبارک عیز دل خاله. خانومی پیشاپیش سال نوتون مبارک. ایشالا که سال خیلی خوبی براتون باشه

ممنونم خاله جونی . یاشار گلی . بوسش کنید و عید و بهش تبریک بگید....ممنونم نسرین جون منم به شما تبریک میگم