کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

ششمین مروارید

1392/1/31 18:09
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش جونم وقتی 11 ماه و 3 روزت شده بود دیدم یه مروارید دیگه از لثه ات سر زده دندان پایین از سمت چپ

چند روزی بود ناخوداگاه آبریزش بینی پیدا کرده بودی یعنی اتفاق خاصی که منجر به سرماخوردگی بشه نیفتاده بود ولی طی تحقیقات و تجربیات و دوستان و اقوام علت آبریزش و  به خاطر دندون بوده هیپنوتیزم یعنی کیارش جونم به این فکر می کنم یعنی چقدر شما درد می کشی که باعث آبریزش میشه الهی دورت بگردم ایشالله بقیه دندونات ایتقدر عذابت نده الان 5 یا 6 روز گذشته و من دارم بهت شربت سرما خوردگی میدم ولی اینگار نه انگار دکتر هم رفتیم گفت همین روند و ادامه بده ولی یادم رفت ازش بپرسم که ایا برا دندونش ابریزش داره یا نه ....ایشالله زودتر ابریزشت قطع بشه مامانی

کوچولوی مامان این روزها همچنان در حال جستجوی چیزهای جدیدی ، دوست داری در کابینت هارو باز کنی و اگه غافل بشم همه چی و میخوای بریزی بیرون

وارد مرحله پرت کردن شدی و هر چی دستته میندازیش و بعد با چشای کوچولوت دنبالش می کنی که کجا افتاده یه بار هم نمکدان نازنین سرزویس امو زدی روی شیشه میز و شکوندیشگریه

با بابات کمتر غریبی می کنی و تقریبا بدون اینکه بهونه منو بگیری باهاش بازی می کنی ولی تا چشت به من میفته میخوای بغلت کنمماچ

همچنان وقتی غریبه ای کنارت بشینه غریبی می کنی و و خودتو می چسبونی به منبغل

وقتی می خوای بگی بریم جایی میای منو بغل می کنی و با ادا و اطوار و صدا می گی بلند شو بریم

عاشق بیرون و ددر شدی و تا سمت در هال میرم فکر می کنی می خوای بریم بیرون و اگه نریم جیغ و داد می کنی

رو رو ئک تو گذاشتم توی حیاط و خیلی دوست داری و خسابی باهاش اینطرف و اونطرف میری

آب بازی هم دوست داری وقتی توی روروئکی میری سمت شیر آب یعنی بازش کنم و بعد به اب دست میزنی و یا میخوای بخوریش

برای خودت بلند میشی و می ایستی و دوست داری همینطور بمونی ولی تعادلت به هم می خوره و می افتی

از روی میز مبل هال بالا میری و میری می شینی

آهنگ گانگام استایل و خیلی دوست داری و محوش میشی و می شینی نگاه می کنی

سی دی های آموزسی تو دوست نداری و خیلی بهشون توجه نمی کنی فقط قسمت آهنگاشو دوست داری و نگاه می کنی و دست می زنی

دیگه دستاتو کاملا به هم می زنی و دیگه یکی و ثابت نگه نمیداری

نمی دونم دیگه چرا کتاب دیدن و دوست نداری و اصلا بهشون توجهی نمی کنی

برات طوطی سخن گو خریدم هر چی می گیم تکرا می کنه اونو دوست داری و می گی برام بیارش

دیگه دوست داری با دستای کوچولوت خودت غذا بخوری از قاشق هم استفاده نمی کنی همه چی می گیری و می مالی و تازه پیش بندتو هم در میاری یعنی بیا و ببین چکار نمی کنی روزی چند بار باید زیر پاتو جارو و لکه گیری کینم و و صندلیتو تمیز کنیم

دیگه کم کم با لیوان اب خوردن هم یاد گرفتی و دیگه زبونتو بیرون نمیاری باید لیوان آموزشیتو حذف کنم

همچنان عاشق حموم دستشویی خونه خودمون و دیگرانی و شدی مصوول بهداشت باید یه سرکی به اونجا بکشی

روز به روز داری شیرین و شیرین تر میشی کیارش جونم با اون چشای کوچولو و جذابت که وقتی صدای خاصی و می شنوی 4 چشمی به چشام زل می زنی و به حرفام داری گوش می کنی که دارم برات توضیح می دم که صدای چی بود شنیدی

عاشقتم کوچولوقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
3 اردیبهشت 92 17:03
دندون جدید مبارک عزیز دل خاله. بزرگ شدنت مبارک دیگه چیزی به یک سالگی نمونده ها


ممنونم خاله نسترن جون مهربون.
آره دیگخ برای خودم آقایی شدم مثل یاشار خان