کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

من مادرم

1392/2/11 17:16
نویسنده : مامانی
351 بازدید
اشتراک گذاری

پسر دوست داشتنی و عزیزم امروز با وجود نازنین تو من مادرم


ممنونم که هستی و وجودت این حس زیبا و در من زنده کرده حسی که باز هم برام جدیده با وجود تو حس های زیبایی و دارم تجربه می کنم یکیش حس زیبای مادریه امیدوارم بتونم مادر خوبی برات باشم عروسکم و تو وقتی به سن من رسیدی از داشتنم به خودت ببالی ...امیدوارم که اینطور باشه و من همه تلاشم و می کنم تا این اتفاق بیفته چون دلم میخواد از زندگی ات لذت ببری و هیچی توی این دنیا تورو نرنجونه ، دلم میخواد همیشه شاد باشی و جز کسایی باشی که ندونی استرس و اضطراب و لحظه ای بد چیه .

اگه بخوایم به قمری حساب کنیم امروز روز تولد توئه و دقیقا پارسال تو روز مادر تو در آغوشم جا گرفتی ،عزیزم تولدت هم مبارک

کیارشم دوست دارم عشق شیرین و زیبای من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)