کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

عیدت مبارک کیارش جووووون

1391/6/22 18:53
نویسنده : مامانی
1,088 بازدید
اشتراک گذاری

این اولین عیدی که شرکت می کنی عزیزم ، عید سعید فطر ، و تو ، تو این روز 3 ماه و 7 روزه هستی

روز عید لباس جدید تنت کردم گردنبند ان یکاد هم برات آوبز کردم خوش تیپ شده بودی قبلش هم بردمت حموم کلی آب بازی کردی بعد رفتیم ونه مادربزرگت ، ناهار دعوت بودیم نذاشتی من ناهارمو سر سفره بخورم گریه می کردی رفتم بهت شیر دادم بعدشم خوابیدی ، بابایی هم قاشق قاشق بهم غذامو میداد گرفتی خوابیدی 4 ساعت خیلی تعجب کردم حتی تو خونه هم اینقدر نمی خوابی ....... قربونت بشم عزیزم

عیدی گرفتی و بعدشم رفتیم خونه عموی بابایی اونجا هم بهت عیدی دادند ، بی بی بابایی هم برای اولین بار تورو میدید و بهت عیدی داد....اومدیم خونه خاله فری همه اونجا جمع بودند از آقابزرگ و خاله اکی عیدی گرفتی ...بازیگوشی کردی خسته شدی شیرت و دادم ساعت 12 شب اومدیم خونه و تورو خوابوندم

امروز هم آقابزرگ و خانم بزرگ که به خاطر تو با ما اومده بودند جنوب بعد از 2 ماه از پیش ما رفتند جاشون خالیه ناراحت......منم کله پاچه بزی و که برات کشته بودیم و درست کردم تا بخورند ، خورردند و بعدم رفتند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)