کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

اولین قهقهه تو با بابایی

1391/6/26 18:15
نویسنده : مامانی
279 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگل مامانی 5 شنبه ای که بابا از سرکار اومده بود ، تو توی بغل من بودی و بابا اومد کمی باهات بازی کرد و خندید و تو هم از کارهای اون کلی براش به قهقهه خندیدی هم من خیلی تعجب کردم هم بابایی ، اینقدر ذوق زده شده بودیم که نگو ، بابایی بیشتر باهات بازی کرد و تو هم بیشتر قهقهه میزدی

فدای اون خنده هات بشم من ......ایشالله لبت همیشه پر از خنده باشه و بتونی خنده رو هم به لبای بقیه بیاری بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهسا.
26 شهریور 91 10:58
وای که قهقهه های این بچه ها چه دلی از ما میبره.خدا حغفظش کنه گل پسرتو.ازش عکس هم بزار برا مون.به وبلاگ دخملی منم سر بزنید.

دقیقا ، غم عالم دیگه یادمون میره.ممنونم مهسا جون همچنین دختر شما.حتما