کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

معلق زدی عزیز مامان

1391/7/25 16:52
نویسنده : مامانی
191 بازدید
اشتراک گذاری

قربووووووووووووووونت بشم عزیزم ، نیم ساعت پیش بود من و تو روی تخت دراز کشیده بودیم و من کنارت اسباب بازی گذاشته بودم ، خودتو کج می کردی و با صدای خاص خودت اونارو می گرفتی و متعاقبا اونارو می خواستی تو دهنت بذاری ، بعد خسته شدی و روتو سمت من کردی و کمی منو نگاه گردی و دستای کوچولوتو و گذاشتی توی دهنت و مشغول خوردنشون شدی و من همینطور نگات می کردم و دلم می خواست قورتت بدم ، دنبال دوربین گشتم تا از این ژست بامزه ات یه عکس بگیرم ولی اطرافم نبود ، اگه از جام بلند میشدم تو هم  سمت حرکت منو دنبال می کردی ، برای همین همینطور فقط خواستم نگات کنم که یهو دیدم تو حتی باسن خوشگلتو هم برگردوندی و و بعد دستات و خیلی آروم معلق زدددددددددی ، فدات بشم شیرین عسل من ....منتظر این حرکتت بودم خیلی خوشحال شدم دیدمش و بلافاصله برای بابایی زنگ زدم و بهش گفتم و اونم قربون صدقه ات رفت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای ملیسا
24 مهر 91 22:13
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.

سلام بابای ملیسا من اومدم عیادت ولی نمی دونم چرا نمیشد نظر بذارم ...از فرشته ها میخوام حال ملیسای شما زود خوب بشه