کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

پایان 5 ماهگی کیارش مامان

1391/7/25 19:13
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان 2 روز پیش من و تو بابایی رفتیم مرکز بهداشت برای قد و وزنت

وزنت 7/900 بوده و دورسر و قدت و نمی دونم هیپنوتیزم آخه توی پرونده ات وارد کرد و تو کاغذ مخصوص والدین وارد نکرد منم تو خونه متوجه شدم و عصبانی

کارهایی که تو 5 ماهگیت انجام دادی و تا اونجایی که حافظه یاری کنه و برات می نویسم

1- از روروئکت استفاده کردی و خیلی دوسش داری

2- بهت آب دادم تا بخوری و خیلییییییییی دوست داری مخصوصا وقتی خنکه و لثه های خوشگلتو بی حس می کنه

3- از دندودنی برای التیام لثه ات استفاده کردی وقتی از یخچال درش میارم و خنکه خیلی اولش دوس داری بعد که دهنت یخ زد گریه می کنی و نمی خوایشقلب

4- دیگه تو اتاق خودت می خوابونمت عزیزدلم

5- دوست نداری دیگه روی پا برات لالایی بخونم تا بخوابی بلکه گریه می کنی منم دیگه خسته میشدم کنار خودم میذاشتمت و تو بعد از کلی صدای خوشگل و جیغ های بامزه و سر چرخوندن بالاخره خسته میشدی و می خوابیدی ، البته بگم در این حین من چند بار می خوابیدم و بلند میشدم ولی تو هنوز به خواب نرفته بودی ولی من از خستگی می خوابیدم

6- خنده هات طولانی تر شده و بیشتر به ما می خندی البته منظورم با صدای بلنده

7- وقتی بالشت زیر بغلت میذارم حدود 5 دقیقه می شینی و بدون بالشت 1 تا 2 دقیقه

8- به حالت دمر بیشتر می مونی

9- اینقدر صداهای بامزه از خودت درمیاری که اون لحظات دلم میخواد قورتت بدم و کلی صداتو ضبط کردم

10- وقتی غریبه هارو میبینی اولش گریه می کنی بعد دیگه اخت میشی و گریه  نمی کنی

11- گهواره ات برات دیگه کوچیک شده و فقط روزا برای چند دقیقه بازی میذارمت داخلش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)