کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

روزمرگی

1391/8/1 21:16
نویسنده : مامانی
292 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش مامان 2 روز پیش یه معلق کامله کامل زدی یعنی خیلی سریع معلق زدی و منم همینطور داشتم ازت فیلم می گرفتم ، اون شب 2 بار معلق زدی

فرداش یعنی دیروز که خیلی خیلی جالب بود تو تا شب حدود 20 و خورده بار معلق میزدی برای خودت

یعنی به سرعت نور چشم تا چشم بر می گردوندم تورو پشت و رو می دیدم ، مثل اینکه خودت هم خیلی از این حرکتت خوشت اومده هلوی مااااااااامانماچ

تازه یه چیز بامزه دیگه اینکه حتی تو خواب هم دیشب 4 بار معلق زدی فرشتهو خوبه خواب مادرها سبکه و من تورو زودی برمی گردوندمت و تو دوباره می خوابیدیبغل

تو خواب روزانه ات هم همینطور ، معلق هاتو چاشنی خوابت می کردیقلب

یه چیز دیگه اینکه وقتی دراز کشیدی مچ دستاتو می گیرم و با اشتیاق میخوای بلند شی ، خیلی سریع خودتو بلند می کنی اول میشینی بعد پاهاتو زودی سفت می کنی و روی پاهات وامیستی و منم خیلی زود باید کنترلت کنم چون پاهات لق لق میزنهزبان و دوباره ممکنه بشینی

دیشب من و تو بابایی رفتیم دکتر و لثه های خوشگلتو به دکتر نشون دادیم ، دکتر ژلی داد تا به لثه ات بمالیم تا درد کمتری حس کنی ، به دکتر لبخند زدی دکتر می گفت خوب ارتباط برقرار می کنی ، فدات بشم کوچولوی منقلب

خدایا ممنون به خاطر این هدیه زیبا

الان کنارم دراز کشیدی و یه دستم کتابه دارم بهت نشون میدم با یه دست هم مینویسمابله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

علامه کوچولو
1 آبان 91 20:28
سلام کیارش نازم
غلت زدنت مبارک

سلام دوست جدیدم ......ممنونم