کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

آب تنی در حیاط

1392/4/6 12:46
نویسنده : مامانی
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامان

عشق پاک و شیرینم

چقدر تورو دوووووووست دارم

چقدر از دیدن بازی کردنت لذت می برم، چقدر جدی بازی می کنی عزیزمماچ

چقدر از اینکه می بوسمت کیف می کنم ولی در خسرت اینم که تو هم منو ببوسی و فشارم بدی و بغلم کنی هر چی بهت می گم انجام نمیدی یعنی منو دوست نداریناراحت ولی من همچنان مشتاقانه منتظرمقلب

کیارش جونم دو روز پیش آب شهری قطع بود (اینجا به خاطر کمبود آب یک روز در میون آب داریم و باید آب و ذخیره کنیم تا در مواقع بی آبی استفاده کنیم) و اب منبع بالا که حسابی خورشید عالمتاب بهش می تابه و باز کردم دیدم چقدر گرم و نرمه ، تشت توی حیاط و پر از آب کردم و لباساتو در اوردم و گذاشتمت توی اب خیلی تعجب کردی و چیزی نمی گفتی فکر کنم شوکه شدی که چرا اینجا داری اب بازی می کنی خلاصه کمی سرگرمت کردم و بعدش حوله پیچت کردم و تو باز هم دلت می خواست بازی کنی می خواستی سوار کالسکه بشی یه کم دور زدیم تو حیاط و اومدیم بالامژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاشار
7 تیر 92 0:59
مامانی صبر کن بزرگتر که بشم هم بغلت میکنم هم بوست میکنم. نگران نباش. جیگرشو که آب بازی کرده. چه خوبه که حیاط دارین و میشه بچه توش بازی کنه. از طرف من ببوسش
تا اون موقع دلم میره نسترن جون ، البته این گله و پیش باباش هم کردم و اونم چند باری از کیارش خواست تا منو بوس کنه با تعجب دیدم این کارو انجام داد ولی وقتی خودم بهش میگم بوسم کن نمی کنه و فرار می کنه .اره عزیزم حیاط داشتن مزیت های خوبی داره برای بچه ها یه جور تنوعه ایشالله شما هم یه روز یه خونه ویلایی بخرید