کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

ق

1391/11/18 0:12
نویسنده : مامانی
306 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش خوشگلم اگه گفتی وقتی از یه چیز خیلی خوشت میاد یا ذوق داری از دیدنش چی میگی ؟!! بله میگی  ق  خندهنیشخند

قربونت بشم خوشگلم حالا بگم از چه چیزهایی خوشت میاد

1-چراغ خوابی که توی اتاقته و به پریزه ، در حالت گریه بیارمت پیش چراغ خواب یهو خوشحال میشی و لبخند خوشگل میزنی و  با صدای نازک و نازی میگی ق مژه

2- آیفن و خوب می شناسی و خیلی دوست داری گوشی و بگیری و سیم آیفون و بکنی تو دهنتنیشخند و وقتی می بینیش میگی ق مژه

3- وقتی برات حباب می سازم تو تلاش می کنی اونو بگیری و بذاریش تو دهنت بعدش می گی ق مژه

4- وقتی میگم کیارش بابایی اومده و زیربغلتو می گیرم تا با هم راه بریم و برسیم به در هال و تو در حال قدم زدن هی می گی ق ق ق ق

5- وقتی از این اتاق میخوایم بریم اتاق دیگه یا وقتی میخوام ببرمت حیاط هی میگی ق ق ق قبغل

6- وقتی در کمهارو باز میکنم از روی کنجکاویت ذوق می کنی و میگی ق

7- خلاصه واسه هر چیزی که خوشایندت باشه اینو میگی

کیارش دوست دارم محکم محکم بووووووووست کنم و فشارت بدم ولی حیف که دلم نمیاد اذیت بشیقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)