کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دنیای من و کودکم

وارونه بینی کیارشی

1392/5/1 13:05
نویسنده : مامانی
807 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان یه هفته ای میشه تو داری دنیای اطرافتو از زیر پاهات می بینی اولش سرتو خم کردی بدون اینکه پاهاتو بلند کنی می دیدی و وقتی من این حرکت تو دیدم باهات دالی کردم ، کم کم پاهاتو بلند کردی و حالا کاملا پاهاتو راست می کنی و از زیر نگاه می کنی مژهماچ بعد از چند روز بالاخره موفق شدم ازت عکس بگیرم یه مدرکی داشته باشم آخه تا این کارو انجام میدادی دوربین کنارم نبود و خودت هم فقط یکی دوبار انجامش میدادی .... راستش این مرحله خیلی برام جدید و جالب بود و فکر نمی کردم همه بچه ها انجام بدن ولی اول عکس یاشار جونی ماچ و دیده بودم تو وبلاگش بعد که دقت کردم روی نایلون پمپرزت هم یه بچه ای همینطوری وارونه بود و دیشب هم کتاب قصه برات خریدم که باز هم یه بچه ای توی کتاب دنیا و وارونه می دید خیلی برام جالب بود پس همه بچه ها این کارو انجام میدند یه درس جدید برای خودم شداز خود راضیزبان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

شاپرک
4 مرداد 92 0:54
بابا دلمون آب شد عکس گل پسرتو بذار برامون
باشه چشم دوباره میذارم فقط یه کم تنبلیم میشه