کیارشکیارش، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دنیای من و کودکم

حمام به سبک خنده

1391/6/12 19:08
نویسنده : مامانی
255 بازدید
اشتراک گذاری

کیارش مامان ، دقیقا زمانی که 2 ماهه شدی من خودم تورو بدون کمک خانم بزرگت حموم کردم و قبل از اون خانم بزرگ مارو تو این کار خطیر و مهم کمک می کرد ، سخت ترین قسمت حموم دادنت ، اب ریختن روی سرت بود که من میترسیدم اخه همون موقع اگه سرتو کج میکردی و آب توی گوشت می رفت خدایی نکرده گوش درد می گرفتی برای همین من این ریسک تا 2 ماهگیت نکردم وکم کم تمرین کردم و یاد گرفتم و مستقل شدم و دیگه من و بابایی حمومت می کنیم ....

من تورو یک روز در میون حموم می برم آخه زیر اون گردن چین دارت گرد و غبار و چرک می گیره و بو هم تازه می گیره یه بوی بداوه فکر کن اگه دیرتر ببریمت حموم چی میشی زبان ....خلاصه بیشتر اوقات تو حموم کیف می کنی ولی وقتی به قسمت آب ریختن روی سرت و شامپو زدن میشه دیگه گریه ات شروع میشه و این قسمت و دوست نداری ....برای همین نشستم فکر کردم چکار کنم که از حموم حسابی لذت ببری و تا اخرش بخندی به این نتیجه رسیدم که موقعی که دراز کشیده هستی به پشت روی سطح وانت طوری سرتو بشورم و بعدش اب بریزم که آب روی صورتت نیاد خوب من این کارو عملی کردم و الان چهارمین باره که من و بابا تورو با خوشی و خوشحالی از حموم بیرون میاریم و دیگه صدای نازت توی حموم نمی پیچه جز بازیگوشی و پرتاب اب با پاهات خیلی خیلی از این کار لذت می بری کیارش نازم مخصوصا وقتی دوش سیار و میاریم پایین و اونو روی سرت می چرخونیم (البته بدون اینکه روی صورتت بریزیم) چه لذتی می بری و چه حس عجیبی بهت دست میده و بهش دقت می کنی اخه آب و با دونه هاش حس می کنی

قربون اون لبخند های نازت بشم ....من و بابایی کلی توی حموم باهات حرف می زنیم و من حسابی تورو می شورم مخصوصا قسمت زیر گلوتو که بو ندهابرو امشب هم نوبت حمومته گل نازم تو الان پیشم خوابیدی و من با نور مانیتور دارم برات می نویسم 1 ساعت دیگه هم بابایی از سر کار میاد اون موقع تو هم بیدار میشی و با هم می ریم آب بازیهورا

خیلی خوشحالم که تونستم حموم لذت بخشی و برات جور کنم و پسر عزیزم دیگه گریه نکنه

خیلی خیلی دوست دارم شیرینم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

باران قلنبه
15 شهریور 91 20:41
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا